Fredag

Kul med Fredag idag faktiskt...igår kom Mormor och Morfar på besök och dem hade köpt med lite utemöbler till oss, det var faktiskt riktigt snällt gjort av dem tycker jag och Oscar, Oscar blev aslycklig över att han kunde sitta där ute och äta och sånt nu hehe =).

Nessie sprang iväg igår (kommer inte ihåg om jag sa det igår =S), i alla fall så sprang hon iväg igår morse och var borta hela dagen, jag såg att hon sprang rundor här ute sen på kvällen och då fick jag springa efter henne, sen när hon skulle springa tillbaka för att Micra skrämmde henne så fick jag tag i henne, det går inte att beskriva känslan när ett djur försvinner...speciellt inte när man har haft djuret sen den var 6 veckor gammal, men nu är hon inne igen och jag kan inte vara lyckligare =).


Min lilla gummelumma! ÄLSKAR DIG! ♥

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0