Studenter

Igår tog dem flesta studenten, tråkigt bara att det regnade, jag vet hur det känns, det både stormade och regnade på min student så...men ett stort grattis till alla er i alla fall och lycka till nu ute i livet.

Det regnar idag också...här i alla fall och rätt kraftigt också och jag som måste gå ut och plocka ********** till ***** idag eftersom vi inte har något annat just nu, men jag får väl pälsa på mig mycket kläder.

Idag skulle Oscar tvunget iväg och mecka med sina bilar...japp, båda bilarna ska han mecka med idag, den ena har fel på ac:n och den andra ska han skruva på en ljuddämpare på...så det tar väl en hel dag där vilket betyder att jag får sitta helt själv en lördag..!

Jaja...ska inte tråka ut er med mina problem.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0