Tisdag

Idag hade Oscar besiktningstid av sin gammla Merca klockan halv 11 så han är väl mer än färdig nu, han sa att han skulle köra hem sen och byta till motorcyklen och sen köra till jobbet igen, vilket jag tycker är väldigt onödigt, men det får han ju bestämma själv så klart.

Har inte hunnit med så mycket idag, bara gått upp och ut med Birdie och plockat lite ****** till ******. Snäll jag är va? Det vet ni inte eftersom ni inte vet jag jag har plockat och till vem hehe =P.

Nu när man har lyssnat ett antal gånger på Tysklands vinnarlåt så är den faktiskt rätt bra hehe =P. (Jag laddade ner den till min mobil igår hihi, berätta det inte får någon hehe =P)

Här ösregnar det...skitskoj...speciellt för Oscar om han nu skulle köra motorcykeln istället hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0