Micra är hemma igen! =D

Ni som inte vet att Micra har varit på rymmen (det vill sägga alla) så har hon kommit hem igen, hon kom hem igårkväll =D, var aslycklig när jag fick se henne igen =D.

Hon sprang ut i torsdagskväll och var borta hela fredagen, var jätteorolig över att hon skulle vara överkörd eller att någon annan katt jagat bort henne, men igårkväll när jag och Oscar skulle gå ut och leta efter henne så hörde jag att någon jama i buskarna utanför lägenheten (man känner ju igen en katts jamande) så jag lös med ficklampan i buskarna och kallade på henne och hon svarade mig hela tiden, sen när hon märkte att det var jag som kallade på henne så sprang hon upp i famnen på mig och span så hon tyckte nog att det var läskigt och kallt att vara ute på natten. =) Men nu är hon säkert inne igen =D.

Just nu sitter man på Oscars jobb i hans fikarrum och väntar på att han ska bli färdig med sitt meckande, lyssnar på lite musik och bloggar (som ni kanske märker =P hehe). Hoppas han är färdig snart för han har lovat mig en sak och det måste vi göra snart om vi ska hinna. (Inga detaljer så blir ingen sårad, arg eller ledsen)

Lekte med min kamra på mobilen innan för någon dag sen, tyckte att detta skulle bli en jättefin bild att lägga ut på bloggen:


Visst ser det ut som en bild som är tagen ur någon tidning =).


Min lilla Micra...du får inte skrämma mig så! Älskar dig!♥

Vet att det blev ett långt inlägg idag, men måste ju ta igen allting så jag missade når internetet var på lagning =).

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0