Sön 7/3-2010

Fortfarande ingen som har kommenterat min nya header...=S Då tar jag det som att den duger =).

Nu är Oscar äntligen färdig med sin bil som han meckat med hela dagen igår och nu hela förmiddagen. Vi ska snart åka iväg och handla och så skulle han testa om hans bil går som den ska...och om jag har rätt (vilket jag brukar ha gällande hans bilar) så kommer den att stanna halvvägs dit så kommer vi inte hem på flera timmar..!

Birdie springer här och är helt orolig..vet inte varför..kanske är för att Oscar är där ute och hon inte får följa med "/ vet inte..kanske...

Nessie sitter bredvid mig/ på mig och under mig och gnäller om mat, men maten är slut, det är därför vi ska handla, men det förstår hon inte så hon kommer vara på mig tills hon får mat...men kul med sällskapet i alla fall =).

Nu har jag inte mer att skriva för tillfället...blir lite uppdate senare ikväll (förrästen så såg vi Alice i Underlandet med 3D-glasögon)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0