Tis 2/3-2010

Idag kommer det nya avsnitt av Simpsons klockan åtta ikväll på kanal 6 hehe =P. Var bara tvungen att säga det hehe, finns säkert någon gullig person som läser min blogg som också tycker om Simpsons =).

Just nu jagar Birdie sin egen svans, hon blev nog lite yr eftersom hon trillade på golbet och tittade på mig med en konstig blick hehe =P. Gud vad jag är på bra humör idag =). Vet inte varför, det har liksom inte hänt något speciellt roligt idag och så vitt jag vet så kommer det inte hända något roligt idag iheller =). Men man ska ju vara på bra humör någon dag hehe =P.

Vet inte vad jag ska göra med min header på bloggen...? Tycker inte riktigt om rosorna, funderar på bara svart bakgrund och ha bara tydio och det står under till...vad tycker ni mina trogna läsare? Skriv gärna vad ni tycker. =)

Uppdaterar lite senare idag om vad som har/kommer hända idag =D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0