Tors 4/3-2010

Börjar tröttna på att blogga, känns lite som ett tvång nu...men vad ska man göra om man vill ha besökare, annars förlorar man ju sina trogna läsare om man slutar skriva och det vill man ju inte =).

Men jag har ingenting att skriva idag...förutom att jag har dammsugat, plockat undan grejor och satt in disk i diskmaskinen idag, plus att jag har gått en aslång runda med Birdie, jag blev trött, men hon tyckte att det var väldigt roligt, hon hittade även en "pinne" (snarare en gren =P) som var större än henne själv och den skulle hon ha med sig hem =D hehe.

BIO imorgon =D. Ska se den nya Alice i underlandet som Tim Bourton har gjort =) Älskar hans filmer =). Vi ska direkt till bion när Oscar kommer hem =). WEEEII!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0