Carrier

Jupp...idag är man på Carrier och hänger rundor...mest för att göra Oscar glad, han säger att han blir så himla stressad om inte jag är med när han ska mecka eftersom då längtar han hem till mig och då blir meckandet halvbra gjort..så idag är jag snäll mot honom och följer med =).

Har kommit över den hemska händelsen rätt bra nu...känns fortfarande konstigt, men men...det går väl över snart, men det kommer aldrig försvinna helt...=(

Igår handlade man lite grejor =) första gången på ett halvår =). Det blev ett par skor (inte dem vita som jag ville ha från början eftersom storlek 38 var för stort och storlek 37 var för litet =@ vadå förbannad), sen blev det ett par mjukisbyxor som är lika korta som piratbyxor =). Så jag blev rätt nöjd med inköpen ändå.


Skorna jag fick. 99:-


Byxorna jag fick. 149:-

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0