Förlåt

Förlåt för att jag inte har skrivit förrän nu, men jag har myst i soffan med ******. Och då kan jag inte bara sätta mig vid datan och börja skriva blogg...det känns rätt otrevligt när någon så gosig vill mysa med en =P.

Idag vaknade man inte förrän 12.09! Känns väldigt konstigt eftersom förra veckan höll jag på att vakna mellan 8-9 tiden så nu har jag vänt tillbaka dygnet till kväll igen...men men, får försöka vända tillbaka det igen.

Oscar jobbade morgon idag (WOW! REKORD!) så han kom hem för ca en timme sen så det är rätt skönt att ha honom hemma nu!

Har inte mer att skriva om...får se vad som händer senare ikväll...då skrier jag om det imorgon.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0