Lördag

Idag är det tydligen Lördag! Fan vad helgen går fort...idag har vi mycket att göra eller snarare som vi vill göra. Nu håller Oscar på att skrota 900:an eftersom motorn gav sig på den, sen skulle han och Emil titta på en annan 900 som dem såg på blocket och blev helt kåta på. Sen efter det så vill jag gå på en djurmarknad som pågår idag nere i Höör så det är ju inte så långt härifrån, men tydligen blir det ingenting utav det..! Sen efter det så vill jag in till helsingborg och "synda" lite hehe (Tänker inte säga exakt vad jag vill göra p.g.a stora glappkäftar). Sen ville Oscar fixa bromsarna, handtaget och värmen på husvagnen. Så det blir väl ingenting som jag vill göra idag!

Just det...Annmargaret (hon som jag fick marsvinet av) ville bjuda hem oss till henne sen på tårta och kakor eftersom hon fyllde år igår eller idag eller hur det nu var...? =S =P hehe. Hon ville att vi skulle ta med Birdie så hon kunde få springa av sig med hennes stora hundar ett tag.

Så att det blir som sagt en Oscarhelg...vilket innebär meckande och bilköp! Weeei! NOT!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0