Måndag

Det är väl Måndag idag om inte jag har tagit miste om något...usch i så fall, men Oscar är på jobbet och det var Mors dag igår som var på en Söndag så det måste vara Måndag...blev lite förvirrad innan eftersom grannens barnbarn skulle vara hos henne över helgen, men dem har inte åkt hem än alltså förvirrande...men men...!

Vaknade kvart över 6 i morse när klockan ringde för att Oscar skulle upp till jobbet, då kunde man inte somna om igen eftersom man fick nästan tvinga upp Oscar från sängen, låg kvar där till typ kvart över 7, skulle jaga ut Nessie från sovrummet...kompostgallret ramlade och slog i golvet, hon blev livrädd och rev 2 ljupa jack i min handled...tack och lov inte vid handledspulsen, men inte långt därifrån...! Gjorde i ordning mackor och satte igång en film, sen nu sitter jag här och skriver detta meningslösa inlägg för att jag ska ha någonting att skriva om!

Tyskland vann i Lördags...kul för dem, första vinsten för dem sen 1982 så dem firar väl rejält fortfarande. Lite väl taskigt ändå att Sverige inte fick lov att vara med och deltaga äns...hörde sen efteråt, när Tyskland hade sjungit låten i slutet att det var bara 5 poäng ifrån att Sverige hade kommit vidare till Eurovision! Då blir man rätt förbannad...fattar inte varför vi inte kom med...jag menar vi hade ju en mycket bättre låt än vad hälften av deltagarna i Eurovision hade! SUCK! Men inte mycket att göra åt det nu...bättre lycka nästa år helt enkelt!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0