Söndag

Gud va tråkigt! Nu är man ensam hemma! En Söndag! D å ska man väl vara med sin sambo och inte sitta hemma själv och tråka, men nej då! Oscar skulle tvunget iväg och mecka med sin mopped och bli klippt av sin mor så jag får sitta ensam här hemma!

Får väl försöka komma vidare med min simfamilj som har fött barnet som är generation 8 och om man spelar legacyutmaningen som jag försöker göra just nu så ska man spela till generation 10 så bara 2 generationer kvar =), men sen är det lite dumt att man inte får ha med simmar som man har gjort själv in i familjen, men det har jag gjort två gånger redan, fast det var innan jag visste att man inte fick det =S hehe =P.

Vet inte om jag ska fortsätta på familjen efter att jag har kommit upp i 10 generationer, men det känns rätt konstigt att bara slänga bort familjen när man har kommit så långt fram och hållt på med den länge, jag kanske fortsätter hehe, vi får se när vi väl har kommit så långt! =)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0