Måndag

Jaha, då var det Måndag igen!

Jävla hyresvärd sa att min kanin Sture inte fick lov att bo utanför vårt köksfönster i sin bur eftersom det inte såg snyggt ut! Så vi måste ta bort buren fastän den står på vår tomtplats som han sa att vi fick ha vad vi ville på, jag ville ha min kanin där, men tydligen såg inte det tillräckligt snyggt ut så därför måste jag göra mig av med min underbara, älskade Sture! ='( =@.

Vi frågade Oscars mamma om han kunde bo hos henne eftersom hon redan har några kaniner så får han både sällskap och ett bra hem plus att jag kan hälsa på honom nästan när jag vill, igår sa hon att hon skulle hämta honom idag så vi får se hur det blir med det, men Oscar jobbar liksom till 9 ikväll och kommer inte hem förrän 10 och jag kan inte lyfta den kaninburen själv. Men det går väl på något sätt, annars får han helt enkelt stanna kvar här och då blir jag överlycklig =).

Stackars Sture! ='( Han är en så bra kanin, så himla snäll så det finns inte ord för det, vill inte att han ska behöva flytta!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman. Du kan ju inte undvika att svara, blev ju orolig och undrade om någonting hade hänt..



Tänkte mest bara höra om ni skulle vilja komma på fredag? :) En stund iaf. Hade betytt mkt. Spec nu!

2010-11-09 @ 14:11:58
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0