Måndag

Då börjar veckan om på nytt...rätt så skoj eftersom då går det bara framåt med min graviditet plus att min dunderförkylning är en dag närmare att försvinna =), fast det är inte kul när man vaknar mitt i natten och måste hosta och sen vaknar man för att man inte kan andas för att näsan är mer täppt än packad cement, men så är det ju när man är förkyld.


Innan man somnade inatt så kändes det som om hela sängen höll på att välta så jag tror att jag hade lite feber då, men sängen stod ändå kvar på samma ställe "/.

Har man mer att berätta för er idag då...? Hmm...? Nopp...det var nog allt för idag eftersom det är det ända som händer just nu, hade jag inte varit förkyld så hade jag inte skrivit idag hehe ^-^

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0