Onsdag

Som jag har sagt så många gånger förr så har Onsdagen blivit den tråkigaste dagen på veckan, varför vet jag fortfarande inte, men så länge Oscar jobbar kväll så har man ju lite mysigt på morgonen innan han sticker till jobbet =).

Birdie bara går rundor här hemma, hon är väldigt uttråckad, men jag vågar inte gå för långa rundor med henne innan veterinären säger att det är okej med hennes ben.

Midra ligger och sover på soffan som vanligt, höggravid är hon också, men hon vägrar föda fast jag tycker att hon har varit gravid längre än vad hon ska vara, sur som ätika är hon också så fort något av dem andra djuren närmar sig henne eller änns tittar på henne.

Stängde in Bob i sovrummet eftersom han hade ett spasmiskt utbrott eller något för han flög över golven här hemme och välte ut alla kattmat på golvet, därför fick han en liten paus, även Rally och Nessie ligger där inne och håller han sällskap, dem råckade bara vara där inne när jag slängde in Bob, men jag får väl släppa ut dem snart så dem får gå på toa och inte kissar i vår säng =S.

Själv sitter man och funderar på vad man kan laga till middag när all potatis är slut och man inte har någonting som passar till makaroner....jaja, hittar väl på någonting.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0