Onsdag

Alla djuren ligger och sover, men det är förståligt eftersom det är väldigt jobbigt att vara asjobbig mot sin ägare när den precis kommit upp ur sängen. T. ex  ska alla katterna äta Birdies mat fast dem precis har fått kattmat i sina egna skålar så man måste springa och jaga dem tills Birdie har ätit upp annars får hon inte i sig det hon ska ha i sig på en dag, plus att man försöker göra frukost till sig själv, men då måste man sitta och vakta sina mackor konstant annars snor dem skinkorna, men det går inte att äta i lugn och ro eftersom man måste springa och jaga katterna från att äta Birdies mat.

Och när man är färdig med det och precis satt sig ner för att äta så knackar det på dörren och där står Oscars lillebror Emil med en kompis som ska titta på husvagnen så då får man inte äta iheller, sen när dem har åkt iväg så kommer grannen ock knackar på dörren och undrar om Oscar är hemma, fast han ser att bilen inte är hemma, sen snackar han i flera timmar (vilket är normalt för den grannen) sen när han väl har snackat av sig och det har gått 3 timmar efter att jag gjorde min frukost... får jag äta min frukost!

Behöver jag nämna igen att jag HATAR Onsdagar!?

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha hormonerna artar sig ;)

2010-11-17 @ 19:45:26
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0