Onsdag

Varför har Onsdagar blivit så tråkiga? Innan tyckte jag att Måndag var värst, men nu har Onsdag tagit den platsen, den är så uttjatad och långtråkig...! Ursäkta att jag gnäller, men jag skyller på mina hormoner, har inget bättre att gnälla över så då får det bli veckodagarna.

Varje dag när Oscar kommit hem så äter han sen går han ut och ska mecka med sin husvagn som i för sig står här hemma men ändå, han gnäller om att han måste jobba hela dagen plus att han känner sig sjuk nu, men ändå ska han ut i det kalla, regniga vädret och mecka och bli ännu sjukare.

Jag hade sådan jävla magknip igårkväll, har ingen aning om varför, men det kändes som magknip, men man blir ändå orolig över om det är matmagen eller i livmodern där ungen ligger som för den delen inte gav ett enda ljud ifrån sig igår...idag har den sparkat lite, men det är inte så som den brukar sparka, den brukar sparka rätt hårt så man riktigt känner av det, men nu är det bara små små lätta knuffar typ...blir man orolig eller vad =(.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0