Tisdag

Har inte skrivit än eftersom jag har haft annat för mig...inget som ni egentligen behöver bry er om.

Nästa Måndag är det dags för sockerbelastningen hos barnmorskan är väldigt nervös eftersom min pappa dog av diabetes, men men...alla gravida måste tydligen göra det, jag kommer vara ashungrig eftersom man måste vara fastande från midnatt och fram till efter undersökningen...alltså ska jag vara fastande från klockan 00:00 - 08:00 plus 2 timmar till efter det, alltså kommer jag inte få äta förrän klockan 10 eller 11 eftersom man ska hem efteråt också "/...men vi får väl se hur det går.

Det svåra den dagen kommer vara att få upp Oscar...vi måste liksom köra senast halv 7 på morgonen för att hinna vara där klockan 8 och Oscar är assvår att få upp tidigt på morgonen.

Jaja, ha en fortsatt trevligt Tisdag och hälsa alla i familjen från mig hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: michelle

den sockerbelastningen är inget god.. om dem inte har sagt till dig så ta med dig citron.. hjälper jätte mkt..

2010-11-09 @ 18:42:01
URL: http://michelleec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0