Fredag

Då var det äntligen Fredag och imorgon är det Lördag och Oscar meckarfria helg så det betyder Ullared och IKEA denna helgen, handla lite bebiskläder och Oscar skulle ha spisplattor till husvagnen. Så helgen är fullsmockad.

Är det någon mer än jag som blickar tillbaka till barndomen och ens gammla leksaker som man var så himla förtjust i? Jag tänker mest på den tiden då jag lekte med Barbie hehe =P, hade en massa dockor och ännu fler kläder till dem, jag hade till och med ett Barbiehus med möbler till, ägde också en cykel med vagn till som barnen kunde åka i...saknar den tiden och mina dockor faktiskt....tänk nu om man får en dotter, då måste man köpa nya docker till henne, men om jag hade sparat mina grejor och inte sålt dem så hade det redan varit fixat...


Det måste finnas någon tjej som läser min blogg som har kännt samma sak någongång.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0