Onsdag

Gud va tiden går långsamt under veckorna. Allt man gör är städar och tvättar, städar och tvättar och lagar mat kommer också in i bilden emellanåt....fast man har saker att göra så är det så himla långtråkigt att vara hemma alltid.

Vill ha ny mobil, sony ericssonen som jag hade tände alla sina lampor hela tiden och släckte dem aldrig så laddaren fick vara i hela tiden annars dog batteriet, LGn jag har nu stänger av sig hela tiden mitt i ett samtal, så fort man ringer någon eller om dem ringer mig så stänger min mobil av sig så man måste starta om den fastän batteriet är fulladat. Vill ha Sony Ericsson X10 mini, visst är den inte av det nyaste lagret, men tycker den är fräck och verkar bra eftersom den har blivit en storsäljare.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0