Söndag

Vet att jag verkligen har slarvat med min blogg denna veckan, men jag har haft fullt upp, plus att Oscar har varit ledig sen i Torsdags och då gör man ju andra grejor än att sitta vid datan.

Torsdags:
Oscar var ledig och vi gjorde inte så himla mycket egentligen under dagen, handla kläder till mig som jag kunde ha på mig på Teds bröllop. Sen på kvällen drog vi hem till Linda...hon hade lite visning av olika skönhetsprodukter och sånt mojs hehe =P, det blev en parfym till mig som jag inte kan uttala och sen blev det en kräm till Oscar som ska lindra hans muskelvärk.

Fredag:
Städning av lägenheten, tvätt, tvätt och åter igen tvätt, sen stack han iväg och skulle mecka med sin husvagn och hans tokideér.

Lördag:
Först kom mamma över med en extra byrå som vi verkligen behövde, hon hade även med sig lite babykläder i storlek 62 som hon hade köpt billigt, jättesöta =) sen bar det av till Teds bröllop från klockan 2 och framåt, sen så hände det ju inte mycket mer där under den dagen...eller jo, kom hem vid 8-tiden på kvällen, tittade på tv fram till klockan 9 och när väl klockan slog 9 så visade dem skräckfilmen ghost ship på kanal 6, sen kunde man ju inte gå och lägga sig så vi tittade på filmen grown up som vi hade laddat ner sen innan =P.

Söndag:
Wow...då kom vi till idag, tvätt, tvätt och mer tvätt har hänt idag, alla skitkläder har åkt i maskinen under denna helgen...exakt ALLA skitkläder.

Hoppas ni blev glada av den lite kortare variationen av min helg och vecka =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0