Torsdag

Gud vad veckan går långsamt! Det är bara Torsdag, men sen gör det nog inte så himla mycket eftersom jag är nervös för att jag ska till barnmorskan på Måndag, är alltid nervös när det gäller läkarbesök...oavsett vad det blir för läkarbesök, en barnmorska är ju som en läkare.

Jaja...i helgen har Oscar i alla fall lovat att vara hemma...inget meckande alls denna helgen...han måste ju faktiskt vara hemma hos mig någon gång, sen om hans bilar eller husvagnar aldrig fungerar  kan inte jag hjälpa.

Det ligger snö på vår gräsmatta här hemma =), det snöade nästan hela natten och det har lagt sig så det ligger kvar fortfarande =P. Skönt...då slipper man allt pollen i luften =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0