Torsdag

Jaha..då var det Torsdag, veckan har ändå gått lagom fort (tycker jag iaf).

Idag blir det kyckling till middag för mig hehe...rätt gott faktiskt, men det tråkiga är att jag inte har något att ha till, men det går väl ändå =).

Fick lite klagomål på att jag inte lagt upp bilder på min mage på länge, men det är för att jag först inte hittade kameran, sen när jag hittade den så hittade jag inte sladden så jag fick ta bilder med min mobil, fast dem blir suddiga och inte så himla bra, men det ska väl gå ändå.


Min mage i vecka 19+4 dagar. (20 på måndag...snart halvvägs =D)


Tänkte att jag likabra kunde lägga upp en bild på min bebis också så ni ser hur den ser ut.
Ni som inte ser vad som är vad så är det ett huvud till vänster och där kan man även se näsan och örat, sen kommer magen i mitten och efter det så syns det ett litet ben med en liten fot på =') så liten och söt ='D.

Bilden är tagen i vecka 18 exakt och bebisen vägde då 173 gram, alltså en liten knubbis =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0