Lördag

Igår blev det inget skrivande, men det var för att jag hade fullt upp hela dagen (det blir så när man har småbarn). Sen skulle vi till Oscars farmor klockan 13:00 på påskmiddag, trodde jag att det var, men det blev kassler med potatis eller ris (vilket man ville ha, hon hade lagat båda). Men det var gott ändå.

Idag har jag inte haft tid att skriva förrän nu iheller eftersom Willy varit vaken, sen gick vi hem till Oscars föräldrar och var där lite, käkade pizza, men sen när vi skulle spela lite (vollyboll, fotboll och bandy) så vaknade Willy så jag fick ta hand om honom istället för att spela, men det gör ingenting, han är ju så mysig =).

När vi kom hem så sa Oscar att han hade ont i hjärtat (han har ju medfött hjärtfel), men han sa ingenting under tiden han höll på att spela, så nu ligger han i sängen och ser halvdöd ut, men han får egentligen skylla sig själv om han håller på att anstränga sig fast han har ont.

Imorgon ska han till jobbet (han har fått ett beställt jobb), så han ska tjäna lite pengar, men Elisabeth ska följa med och åka till väla, för hon skulle köpa en present till sin mamma och Ted skulle med till Oscars jobb och mecka med någon bil, så hela släkten ska till Helsingborg imorgon, förutom jag och Willy eftersom hans vagn tydligen inte får plats i bilen som dem ska köra...! Jag vill också handla lite, dem nyaste och senaste kläderna jag köpte var mina mammakläder och dem kan jag inte använda nu ju...!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0