Lördag

Helg! Wohoo! Eller något liknande....i alla fall, idag har Oscar meckarfri helg, men ändå så bestämmer han med Ola att dem ska iväg och hämta en likbil* som Ola ville köpa (*likbil=en bil som är ett lik, ej en äkta likbil).

Morgonen har börjat förjävligt, först att Oscar skulle iväg och sen att man fick nackspärr när man skulle hämta Willy för amning klockan 8 i morse. Kan inte röra huvudet åt höger för då gör det skitont i nacken, Oscar var snäll och masserade min nacke innan han åkte, men det gör fortfarande skitont =( suck!

Birdie börjar bli lite väl jobbig nu faktiskt, så fort man rör sig så ska hon följa efter, om jag ska på toa följer hon efter, om jag ska ut i köket följer hon efter, om jag ska in i sängen så följer hon efter och det jobbig är att hon stannar ju bakom en så när man sen vänder sig och ska gå tillbaka så måste ju hon gå före och då snubblar man nästan över henne eftersom hon kan ju inte gå utan att titta bakåt på mig för att se var jag går, speciellt om man har Willy i famnen och går fram och tillbaka för att trösta honom så ska Birdie följa efter vart enda steg även om jag bara går fram och tillbaka och då snubblar man ju på henne och det vill inte jag med Willy i famnen.

Jaja...ska inte ta upp mer av er tid genom att klaga på saker, ni har ju säkert bättre saker för er.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: annsoh

Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

2011-04-03 @ 04:30:29
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0