Tisdag

Wow...va fort tiden går...NOT! Det är bara Tisdag...och Willy är ingen dans på rosor denna veckan precis, han bara vill äta hela tiden, men han vill inte suga från mina bröst, han vill bara ha från flaskan hela tiden, slutar han suga så sinar min mjölk ju...och det är ju bra att jag har mjölk i brösten så länge som möjligt eftersom det är det bästa man kan ge honom, men han har blivit lat på att suga...=(.

Jaja...han är mysig annars när han är lugn och fin...som nu, när han ligger och sover hehe...nej, bara skoja, han är alltid mysig =).


Någon mer än jag som smälter när han ler? =).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nauw, lillkillen! :) Vad stor han har blivit..men fortfarande bedårande.

2011-04-05 @ 15:52:35
URL: http://nescio.blogg.se/
Postat av: Beccy

Hej Linda! Vet att vi inte snackar så mkt annars, men jag trillar in o läser din blogg ibland. All lycka till er :) Tänkte bara säga, använder du bröstpump något? Min bror o hans sambo har en liten också, o hon hade också perioder när hon inte ville ta bröstet. Men för att inte mjölken skulle sina så pumpade de brösten o hällde i en flaska, istället för att ge ersättning varje gång. Bara ett tips, om du inte tänkt på det :) //Rebecca

2011-04-05 @ 16:03:49
URL: http://www.monkeyltd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0