Fredag

Ursäkta för otroligt dålig uppdateraing, men det kan inte hjälpas när man har "en liten bebis" (stor bebis) som alltid vill vara i centrum, plus att jag börjar tycka att det är tråkigt att blogga, men gör det för mina läsares skull och för min så klart, behöver jag skriva av mig så gör jag det här ju.

Willy sov inte alls igår, eller ja, han sov en halvtimme högst på hela dagen, han börjar bli stor nu och vill vara vaken längre och längre om dagarna. Han börjar äta riktigt mycket nu också, idag åt han en halv burk med kalops, några skedar mango och päron till efterrätt, plus att han tog en hel flaska med 250 ml välling i, det har han i för sig gjort nu i 3 dagar, men det vet ju inte ni om förrän nu hehe =P.

Fick inte så jätteroliga saker när jag fyllde år, men sen önskade jag mig ingenting iheller, så då kan ju inte folket veta riktigt vad dem ska köpa till mig iheller, men det gör ingenting, jag har min sambo och min son och då är jag nöjd =).

Imorgon ska vi till mamma och fira Johans födelsedag, han blir 14 år nästa Onsdag den 31:e.


Snygg stil vi har när vi tittar på tv =).


Tuffingen har keps på sig =).


Lusifer får plats i Birdies skål.

nm mjkmhh jjmjj. // Willy.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

Vad stor han har blivit! Fler bilder (: Det uppskattas!

2011-08-26 @ 19:06:59
URL: http://nescio.blogg.se/
Postat av: Anonym

otaksam?

2011-08-28 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0