Måndag

Förlåt för att jag har varit väldigt mycket off den senaste tiden, men Willy och hemmet kräv all tid jag har plus att när Willy väl sover (vilket han gör en gång om dagen) så vill jag äta middag och bara slappa och inte sitta vid datan, jaja, nu har jag en sak att berätta.

Oscar blev tvingad att åka till Tranås denna veckan på en utbildningskurs, så jag blir ensam hela veckan, roligt va? Tror inte det, kan inte sova utan Oscars snarkande bredvid mig, får väl låta Birdie ligga på Oscars sida under veckans gång för då vet jag att jag har någon bredvid mig, men Elisabeth kommer hit i veckan och ska städa, visst låter det hemskt, men Oscar erbjöd henne det och sa att hon fick 100 kr/dag och då ville hon städa, så att så blev det, vi har tagit det grövsta idag så det blir bara småplock resten av veckan och då blir det inte så mycket jobb ju =).

Vill INTE att ni ska tycka synd om mig, ville bara berätta för er att jag blir ensam med Willy denna veckan och då har jag förmodligen ingen tid alls över till att skriva i bloggen, men vi får se, hittar kanske en liten stund över till datan.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0