Nyår!

Då var det nyårsdags, samma sak varje år hehe =P, eller nja, detta året ska vi fira i huset, med släkten, eller ja, det blir Oscars brödrar, Pranom och hennes syster och Elisabeth, kanske Danne, han var inte säker eftersom han skulle jobba imorgon, men det är ju det att man behöver ju faktiskt inte dricka, varken Oscar eller jag ska dricka så vi blir fulla, det går ju liksom inte när man har en 10 månaders bebis att ta hand om, det ända jag kommer dricka blir ett glas champanj (stavning*) vid 12-slaget....absolut inget annat.

Tänkte slänga in lite bilder till er också, för nu har min nya dator fått in lite bilder på sig. Först ut blir det 2 julaktiga bilder.


Så här fint klädd var Willy under juldagarna =).


Så här fint var Birdie klädd under juldagarna, virade in hennes halsband i glitter, riktigt stiligt.


Willy tyckte att bobby-bilen var rolig =).


Dem här ska skjutas upp ikväll, gigantiska grejor.


Även denna bomben ska upp.

Detta var allt för nu...blir nog fler bilder imorgon när jag tagit några stycken ikväll hehe, på dem som vill vara med på bild och på bloggen då alltså =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0