YEESS!

Äntligen har jag fått tillbaka internet!!

Fan vad man är handikappad utan internet, det bevisar bara hur beroenda man egentligen är av det...skit alltså!

Men nu är jag tillbaka, men jag ska inte säga för mycket imorgon kanske det har slutat fungera igen...det vet man ju aldrig här ute i skogen, så ni som har trott att jag bara slutat utan andledning vet nu varför jag inte har kunnar skriva på ett bra tag, nästan en hel månad var det ju sen sist, gud alltså...!

Jul har det varit och man har flängt runt som en dåre bland hela släkten för att alla ska få sina julklappar.

24: e Oscars föräldrar, där fanns även, Britta (Oscars farmor), Ted och Pranom, Elisabeth så klart och Emil och Kattis.
25:e Min mormor och morfar.
26:5 Min mammas och mina brödrar.

Den som jag kan säga blev mest glad för sin julklapp var nog Erik, han tackade mig hela tiden, minst 3 gånger under en kvarts tid, han fick lera som han hade önskat sig så himla länge, men Johan blev också väldigt glad (han fick airhockey), han packade upp den och skruvade ihopa den direkt och spelade 3 matcher på raken hehe =), tur att det blev rätt saker till dem =).

Jag har varken till eller ork att skriva allt som Willy fick i julklapp, det var hur mycket saker som helst, men jag kan berätta det som han blev mest glad för var bobby-bilen, en traktor som kör av sig själv och låter med en massa bondadjur och en leksak där han ska sätta rätt figur i rätt hål, fyrkanten genom det fyrkantiga hålet och så vidare.

Nu måste jag nog plocka ut diskmasinen för den är färdig....förrästen, vad ska ni göra på nyår?

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0