Fredag

Då var det helg (eftersom dem flesta redan slutat jobba). Skönt!

Willy ligger just nu och sover i sin spjälsäng och är hur snäll som helst, fast det är alla barn när dem sover och inte skriker hehe =P, nej, jag ska vara snäll mot lille Willy, han är min värld och mitt lilla charmtroll.

Men i alla fall så får man passa på att blogga mellan varven då han sover, han vaknade klockan halv 6 och ville ha mat, sen var han vaken till halv 8 så det är inte så konstigt att han sover nu. Fast på natten tycker han inte om att sova, då ska man vara vaken, men jag vet inte varför, för han är inte tyst när han är vaken på natten, fast han har fatt mat, ny blöja och är rapad, ändå skriker han som en stucken gris. Får gå flera varv i lägenheten varje natt så både jag och Willy sover igen alla timmarna på dagen =). Men jag gnäller inte, vet att det är så att ha barn.

Bild har fortfarande inte hunnit komma in i datan...jag lovar att det kommer när tiden finns till, så ni får ha lite tålamod med mig.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

nauw, säg till när ni behöver ett break ;) Nej men helt otroligt att du har en son. Jättekul att höra om era dagar med den lille, fortsätt så :) hade även varit kul att se honom någongång ;) kram

2011-02-19 @ 03:35:21
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0