Tisdag

Jaha...nu närmar det sig med stormsteg, blir livrädd varje gång någon av släktingarna tar upp det och pratar om det...jag hinner inte med det själv.

Idag var det i alla fall ett barnmorskebesök, det var det sista planerade besöket, men eftersom hon tyckte att jag hade lite högt blodtryck så ville hon att jag skulle komma in och kolla det igen på Fredag bara så att det inte har höjt sig ännu mer, men annars såg allting bra ut med lillkillen, han växer och har sig, han ville inte ligga still när hon skulle kolla hans hjärtljud dock hehe =). Fick en tid till när jag är i vecka 41 om inte bebisen har bestämt sig för att komma ut innan dess, men vi kan ju hoppas på det bästa =) (fast jag tror att han kommer ligga över tiden). Det brukar ju vara vanligt för förstföderskor att man går över tiden med en vecka ungefär...så vi får se.

Vadå trött idag...nej, det kan jag väl inte kalla det, gick upp klockan 08:00 i morse, åt frukost, åkte till barnmorskan klockan 08:30 var frame 08:50, in till henne 09:15 (hon var försenad), var klar inne hos henne 09:30, åkte hem och åt lite mer frukost, låg och mös med Oscar i soffan till klockan 11:20, han stack till jobbet och jag somnade i soffan fram till klockan 15:10, inte alls trött eller så...nejdå =P.

Har inte mer att skriva om nu faktiskt, detta är ju vad min dag (än så länge) har gått ut på, kommer kanske på mer att skriva om imorgon...vi får se =).

5 dagar kvar!

Lillkillen från ultraljudet i vecka 18 =) (Gud va längesen =S).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0