Torsdag

Det känns som Måndag idag, men det kan bero på att Oscar började jobba idag igen efter sin 2 veckors pappaledighet, men han har ändå inte lyckats lära sig hur man bytar en blöja =S, men men....sånt är livet.

Har inte blivit mycket skrivande nu den senaste tiden, men ni förstår säkert varför hehe =), i Tisdags fanns det ingenting som var roligt för lille Willy, ingenting alls, han bara skrek och skrek hela tiden, men sen sov han rätt gott på natten hehe =P, igår fortsatte han skrika hela dagen och ingenting kunde lugna honom, tror faktiskt att han var dålig i magen eftersom när han försökte krysta och skulle bajsa så kom det inget, men nu när han vaknade vid 11-tiden så hade han bajsat ner hela sig själv och blöjan var överfull, så allting kom på en gång hehe, inget mysigt, men man måste ända fixa det (hoppas inga känsliga läsare tar åt sig =P).

Sen måste jag också säga att det spänner något fruktansvärt i mina bröst och så fort han börjar skrika så bara sprutar det rätt ut...man kan inte stoppa det, man måste ha någonting förberett när han vaknar så man inte skvätter ner hela lägenheten på väg in i sovrummet.

Vet att vissa kanske tycker att det är lite personligt att prata om sånt, men det är min blogg och jag använder den nästan som en lien dagbok som andra får lov att läsa =), så ta det inte fel att jag skriver om sånt här.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0