Tråkigt

Har så himla tråkigt här hemma och har absolut ingenting att göra eftersom Oscar bestämde sig för att åka till Klippan vid 4-tiden och fixa med bilen och lämna mig ensam hemma! Kul och jävligt smart, nu har han varit borta i 3 timmar fast han sa att man bytar ett hjullager på typ en haltimme eller något sånt...mmm, jag märker det!

Hoppas att inte ni har en sådan korckad pojkvän som lämnar sin flickvän ensam hemma samma helg som hon kanske föder ert barn...! Hoppas ni har pojkvänner som bryr sig om er och inte bara sticker ifrån er var och varannan minut!

Har egentligen inget viktigt att säga med detta inlägget...jag behöver bara skriva av mig eftersom jag blir så förbannad på honom när han säger att han ska vara hemma hela helgen hos mig ifall det skulle hända och sen bara sticka ifrån mig hur som helst eftersom bilen går före allt annat.

Jag kommer inte ringa honom ifall det skulle mot förmodan sätta igång...då kan han undra och fundera när han kommer hem varför det är mörkt hemma och inget svar när han går in genom dörren.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0