Fredag

Torsdagen bara flög förbi, speciellt på kvällen när det var dags att titta på filmen, men det går ju alltid fortare när man har roligt =).

Igårkväll när Oscar kom hem så var det dags att handla lite hund- och kattmat eftersom det var helt slut och katterna sprang rundor och skrek på en hela tiden, tyckte synd om dem, men nu i morse så har dem ätit två skålar med mat, känns som man har hästar istället för katter hehe =P.

Va bra att veckan har gått rätt fort, men då går det även fort fram tills det är dags att föda, har fortfarande inte packat min BB-väska =S, men jag känner på mig att han kommer ligga över tiden så jag kan packa väskan i nästa vecka istället =P (tror jag lider av förneckelse av att jag ska föda snart =S).

Idag händer det inte mycket, Oscar ska sitta på sin chefs kontor i några timmar nu på eftermiddagen (fram till klockan 16:00) och lyssna på säkerhet på arbetsplatsen hehe =), inte för att jag inte bryr mig om säkerhet, det är mycket viktigt när man står uppe på ett lastbilstak hela dagarna, det jag tycker är roligt i detta är att Oscar inte är lika engagerad och då kommer han sitta och somna inne hos chefen hehe =P.

3 veckor och 2 dagar kvar!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0