Fredag

Äntligen Fredag...eller ja, får väl inte träffa snyggingen så mycket denna helgen iheller eftersom han ska fixa en bil till en person nu i helgen som han sa att han skulle få pengar för, så får väl se hur det blir med det.

Idag kommer mamma över, mest för att hjälpa mig att klippa Birdies klor för dem är aslånga (ursäkta ordspråket) och vi har "tappat bort" hennes klosax, jag vet att den låg i köket, sen när Oscar städade en dag så har han gjort av med den så nu är den putsväck, har letat i hela lägenheten, men hittar inte den. Hon skulle nog ta med sig köksstolen till bebisen också idag, om hon kommer ihåg den (vi brukar alltid glömma den).

Igår fixade jag med underkläderna och bebiskläderna och det blev mer plats till underkläderna faktiskt, fast denna gången så la jag mina i en låda oh hans i en låda så har man bättre koll på dem hehe, sen blev det en stor låda med bebiskläder plus en liten, men jag skulle behöva en liten låda till eftersom vi har så mycket kläder nu, men då har jag ingen plats till det som ligger i den andra lilla lådan =/. Ska se om jag kan fixa den stora gardroben idag, det blir kanske plats i den till fler bebiskläder, får se hur det blir när jag är färdig.

Jag tror att Birdie har fått urinvägsinflammation =(, inte kul, men jag är inte säker, det såg ut så när hon kissade i alla fall, det såg ut som om det kom blod också, men jag är inte 100% säker, ska ta ut henne snart igen och då ska jag kolla extra noga, hon har druckit en hel skål med vatten nu på en halvtimme, ska fylla på den igen och se om hon dricker ännu mer =(, vill inte att alla våra djur ska bli sjuka nu när lillkillen snart ska komma ut =(.

2 veckor och 2 dagar kvar! (16 dagar)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0