Fredag

Ja, man överlevde Torsdagen, men jag fick lite hjälp av sambon, man låg och mös framför tv:n med filmen "Not another teen movie", den lyckades motionera skrattmusklerna hehe, även på Oscar =P.

Hade enorma förvärkar igårkväll också (i slutet av filmen), vet att dem riktiga kommer kännas mer, men mina förvärkar har aldrig varit så starka som dem var igårkväll. Oscar säger att jag springer rundor för mycket och tycker att jag bara ska lägga mig ner i soffan eller sängen och bli där tills det är dags att föda nästa vecka, han tror att om jag rör på mig för mycket så kommer lillkillen komma ut tidigare än vad han ska, men det gör inte mig något hehe =).

Birdie står och tittar ut genom fönstret i vardagsrummet och sen tittar på mig, fast hon precis varit ute, otacksamma hund. Nessie sover i soffan, Rally ligger i en väska och tvättar sig, Micra ligger på Oscars termobyxor i hallen och sover och Bob kom nu och skulle bråka med Rally, trevliga djur vi har va? =).

Oscars meckarhelg denna helgen, inte för att han var hemma förra helgen, men vad kan jag göra åt det...ingenting.

1 vecka och 2 dagar kvar! (9 dagar)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0