Lördag

Idag ska Oscar göra en jävla massa grejor fast att det är hans meckarfria helg...kul för mig att sitta hemma och titta in i vägen fast han egentligen ska vara hemma med mig, jaja, får väl vänja mig vid att han aldrig håller sådant som han lovat, det har ju hänt ett antal gånger nu ju.

Först nu skulle han köra iväg med husvagnen och ställa den hemma hos sina föräldrar bara för att grannen klagade på att den stod på perkeringsplatsen till vår lägenhet och alla som körde bil kom förbi utan problem, men den skulle flyttas ändå.

Sen ska Oscar fylla på gas på två bilar som han har lovat att göra, han har sagt att han ska göra det här hemma, men det änns som om det inte kommer bli så ändå.

Sen har han lovat mig att vi ska köra och handla mat, vilket vi desperat behöver, vi har ingen mjölk, knappt något bröd, inget pålägg och inga middagar. Vi skulle även handla nappar och nappflaskor till bebisen idag och amningsbh och amningskupor till mig, men det kommer väl inte att bli av eftersom klockan snart är 13:00 och Oscar är inte färdig med att sätta ut husvagnen till sina föräldrar än.

Igårnatt kom Oscar hem klockan halv 12 på natten och innan han kom hem så hade hans mobil stängt av sig så man kunde inte få fatt i honom, då blir man inte alls orolig eller så, sen tänk om mitt värkarbete hade satt igång och jag inte får tag i honom, vad skulle jag göra då, ringa och väcka mamma mitt i natten och säga att hon får köra för att Oscar inte kan ha sin telefon på? Det funkar inte på det visset.

2 veckor och 1 dag kvar! (15 dagar)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0