Måndag

Då var det Måndag igen, tror inte att det kommer bli någon annan veckodag när veckan börjar, tråkigt, tråkigt.

Inatt har man sovit jävligt dåligt, först hittade man ingen skön ställning att ligga i (magen följer ju med vart man än vänder sig), sen kommer Oscar och trycker med sin arm på bröstet för han vill hålla om en och då kan man inte andas, då tar man bort armen och då trycker han in den i ryggen på en istället så då kan man inte sova för det, sen har man drömt en massa konstiga drömmar och då vaknar man stup i kvarten av det, sen hade min telefon dåligt batteri klockan halv 5 på morgonen och då började den tutta och pipa var 10:e minut, så då kunde man inte sova p.g.a det...någon som vill byta natt med mig, eller ta över magen en dag eller två, skönt att ungen snart ska ut =).

Imorgon är det dags för ett besök till:

Det är faktiskt det näst sista besöket (om han inte bestämmer sig för att ligga över tiden en vecka eller två).

Mår pissedåligt idag, är nog för att jag sovit dåligt inatt, sen åt jag ingen direkt stadig frukost iheller, får nog ta ett äpple eller något snart så jag mår lite bättre, ska gå till affären sen och se om jag kan handla någon mat, har inget sug på att laga middag idag (speciellt inte när Oscar jobbar kväll).

2 veckor och 6 dagar kvar! (20 dagar)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0