Onsdag

Då var det lille pittafton som det kallas för. Är fortfarande i förnekelse av att jag snart ska föda, har fortfarande inte packat BB-väskan =S fast att jag fick reda på igår att han ligger fixerad med huvudet i bäckenbenet, men sen är jag lite osäker på vad jag ska ha med mig, hur mycket kläder till mig? hur mycket kläder till bebisen? vilka kläder till bebisen? hur mycket blöjor? har jag en väska till detta som inte är för stor/liten? Jag fick ju papper igpr av barnmorskan om vad man ska ha med sig, men det står inte hur mycket blöjor, Oscar vill inte hjälpa mig iheller, han bara säger: "det klarar du fint själv" och sen flinar han.

Bilbarnstolen är iheller inte på plats än...Oscar har bett Ted ta med den till hans jobb så han kan koppla bort airbagen på passagerarsidan, men han gör inte det, känns som om det inte kommer bli färdigt till lillkillen är ute, men kan ju alltid hoppas att han fixar det snart.

Idag har jag kännt mig lite duktig eftersom jag har hängt upp tvätten som Oscar bar upp från källaren innan han stack till jobbet i förmiddags =), glömde förresten berätta för er igår att Oscar inte längre äger en mobiltelefon, den fick sig en smäll etersom det inte gick som Oscar ville så hela framskärmen spräcktes så nu går den inte att använda längre...smart gjort =/.

2 veckor och 4 dagar kvar! (18 dagar)


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Det beror ju på hur länge du ska stanna..

Men ta med rätt mkt bodys till han, om han tycker om att kräkas, blir en del ombyten.

Blöjor, så ta med ett paket så att säga för det var vad som gick åt till jacob .. kläder till dig räcker ju med två par byxor, så som tröjor. Men ta många trosor för du kommer blöda satan..

2011-01-19 @ 22:31:57
URL: http://michellemamma.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0