Torsdag

Äntligen är det Torsdag eller ja...lite närmare helgen har man ju kommit, måste övervinna Fredag imorgon också sen kan man ju börja hurra hehe =P.

Men ikväll händer det ändå något roligt som gör att Torsdagskvällen går fort fram.
Film på kanal 6 klockan 21:00 - "Not another teenmovie"
Rätt rolig om jag får säga det själv, fast det var ett tag sen man såg den =).

Idag blir det torskfileé med makaroner till middag, har inte så himla god fantasi när det gäller mat, men är man hugnrig så är det ju en snabb och lätt maträtt att laga, sen var det ett tag sen man åt torsk så det blir god mat också (för min del) =).

Bloggtorka eller vad hehe =D, men tyvärr så har jag inte så mycket att skriva om som jag brukar, fast när mina inlägg blir långa så hanldar det bara om en massa skit som jag tjatar om.

Drömde förrästen att jag åkte hem till min gamla kompis Emma i Trelleborg (det var ett tag en man träffade henne), i alla fall, jag åkte och hälsade på henne och skulle stanna där i en vecka =S, är det så smart när man ska föda om nästan en vecka, men jag fick åka hem igen eftersom jag hade glömt att ta med mig min väska med kläder och allt sådant i, sen när jag kom hem så skulle Oscar ut och festa med en annan kvinna som av någon konstig anledning var mattant på Johans skola =S, sen vaknade jag =S. Vadå konstig dröm? Nejdå...bara lite hehe =P.

1 vecka och 3 dagar kvar! (10 dagar)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0