Fredag

Linda var här igår och kameran var igång nästan hela tiden, som vanligt hehe, denna gången blev det inget facebooktittande, vi tittade på disneyfilmer istället och Willy pratade nästan hela tiden och det var inget lugnt och fridfullt pratande utan det var höga c-toner som kom från honom och det var ju roligt eftersom mamma får ont i öronen då.

Fick huvudvärk igårkväll efter att Linda åkt och det sitter i än, håller nog på att bli migrän, inget roligt och Oscar är iväg och skulle tvunget hjälpa Ola att köpa bil långt upp åt helvete, för det var ju mycket viktigare än att hjälpa mig här hemma med Willy så jag kan vila mig och bli av med huvudvärken...! Sen svarar Oscar inte på sin mobil iheller...snällt va?

Jaja, ska inte tjata mer på det...ville bara kolla om ni hade kommenterat bilderna som jag la ut på Willy innan, men så blev det ett litet inlägg också...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0