Lördag

Skrev inte igår iheller eftersom Willy var vaken hela dagen och då behöver han uppmärksamheten. Han har blivit väldigt mammig eftersom han skriker såfort jag lägger ner honom i sittern eller i soffan när han är vaken, och när Oscar håller honom så tittar han på mig hela tiden hehe =), kul att han gillar sin mamma, men lite dåligt att han inte kan sitta hos sin pappa utan att kolla efter mig hela tiden, men det går nog bra ändå hehe =).

I Torsdags var Willy vaken hela dagen ochskrek hela dagen, det fanns ingenting som funkade. Jag matade honom och han skrek fast han var mätt, jag bytade blöja på honom, han skrek fast blöjan var torr, jag vaggade honom, han skrek, som sagt ingenting funkade, han skrek fram till klockan 11 på kvällen ungefär, då hade han fått ett bad också, han somnade i pappas famn, med pappas finger i munnen, jag tog in honom i sängen, på med hans pyjamas ochner i hans egen säng, sen sov han fram till klockan 6 påmorgonen, ville ha lite mat, sen somnade han till klockan 8 igen så det var rätt skönt att han kunde sova så länge sen på natten, då fick man själv sova ut lite efter att ha lyssnat på hans skrik hela dagen.

Snart kommer Ola över, tror hans tjej Krain också kommer, men är inte äker, vi får se.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0