Tisdag

Det blev inget skrivande igår eftersom Willy inte alls ville att jag skulle sitta vid datan, men sen ville han inte göra någonting alls igår så, men alla kan inte ha bra dagar varje dag =).

Idag har han varit snällare, men sovit väldigt mycket, men det kan man inte hjälpa, är man trött så är man, bara han sover inatt så blir jag glad. Idag så låg Willy i sin babysitter och sov, sen när han vaknade vid 4-tiden så var han väldigt lycklig och log hela tiden, han till och med gav ifrån sig ett skratt, första gången han skrattar så det hörs hehe =), det var väldigt gulligt och extremt charmigt =).

Fast han har varit dålig i magen idag, han har i bajsat på hela dagen, han gjorde det en gång i morse, men sen dess har det inte sprakat till i byxan =(, är nog så att han blir hård i magen nu när han får ersättning också eftersom han inte blir nöjd med att bara få från mig mer =(.

Någon mer än mig som har tittat på de nya tv-programet som går på tv4 på Måndagar klockan 21:00? Det heter "En unge i minuten" och handlar om förlossningar, eller ja, dem filmar kvinnor som ska föda inne på förlossningsavdelningen, så man får följa dem från det att dem kommer in tills dess att dem har fött fram barnet och eftersom man själv (precis) har fött så tycker jag att det är spännande att titta på och se hur det går för dem =).

Imorgon klockan 10:00 ska jag, Oscar och Willy till Eslövs kommunhus och fastställa faderskapet så att Oscar officiellt blir pappa till Willy. Man var tvungen att göra det om man inte var gift och om man ville ha delad vårdnad om barnet, så det fixas imorgon och på Torsdag ska vi till BVC med Willy och göra det som man alltid gör när man kommer dit hehe =).

Blev ett rätt långt inlägg idag...fast jag tog ju med allt som hände igår också så hehe =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0