Torsdag

Det blev ingen vägning idag eftersom Oscar inte kan gå upp i tid, fast han har sovit hela natten och jag hade varit vaken sen klockan 5 och tröstat en bebis som vaknar var 5:e minut eftersom han tappat nappen när han somnat. Så jag är lite trött nu kan man säga, men jag kan inte sova på dagen, för det första eftersom jag måste ta hand om Willy som inte sover så mycket på dagen mer och sen för att det är för ljust, det går inte att sova då, men jag ska lägga mig tidigt idag, så fort Willy somnar för natten så ska jag också gå och lägga mig och om jag har tur då så kan jag få sova i 6 timmar innan han ska ha mat igen.

Vet inte om det blir filmtittande ikväll alltså, beror på när han somnar, men för er som vill se så: "Mumien-Drakkejsarens grav" ikväll klockan 21:00 på kanal 6.

Nu ska jag nog vila lite.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0