Lördag

Idag skulle ju jorden gå under, men det blev inget, som alla trodde (visste). Även om jag måste erkänna att jag var lite nervös så måste jag säga att jag knappt har tänkt på det idag, var hemma hos mamma istället och hade lite roligt med Willy, Oscar var hemma själv vilket faktiskt var lite skönt, ta en dags paus från varandra.

Behöver man skriva så mycket mer egentligen...nej, allt har ju sagt, jorden gick inte under och jag var hos mamma idag...så är det med det. Vi KANSKE ska åka och shoppa lite imorgon jag, Oscar och Willy, handla lite kläder till mig och Oscar och sen se om vi kan hitta en rolig leksak till Willy, han behöver fler, han börjar tröttna på dem här hemma nu.

Jaja, det var allt för idag...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0