Lördag

Förlåt att uppdateringen är dålig, men det är sådant man får ta när man har bebis på 3 månader.

Idag skulle vi egentligen till mormor och morfar på middag klockan 5, men då ska Oscars pappa tvunget ha med sig Oscar vid exakt den tiden för att sätta upp hans skyltar till hans moppedlopp imorgon och då kan han ju inte ha med sig Emil och köra Emils bil, utan det måste vara exakt Oscars bil och exakt Oscar som ska med, men jag tänker inte ge mig, jag ska till mormor och morfar idag, jag måste ut från denna lägenheten, kan inte sitta här dag ut och dag in!

Måste bara berätta hur det är med Micra också för er som inte har mig som vän på facebook.
Micra skulle inte föda, någonting hade hänt i Onsdags med hennes mage när hon tryckte sig igenom nätdörren som var öppen 4-5 cm, hon skrek ju till som in i helvete och sen ville hon inte äta eller någonting, hon bara gick och la sig och sov hela tiden. I Torsdags fick jag äntligen komma in till veterinären med henne och få reda på vad som va fel. Hon kände och klämde på Micra och sa att hon hade ont i ryggen och magen, troligtvis var ungarna döda och hon hade nog sträckt ryggen, en operation på en oförsäkrad katt hade kostat mellan 15-20 000 kr och eftersom pengar styr allt alltid så kunde jag inte betala det så tyvärr fick hon "gå vidare till grönare marker". Det är ingenting som jag var glad över, men jag led när hon led och när hon väl hade fått sprutan så kände jag att en stor klump lossnade i bröstet, hon led inte längre, hon hade inte ont mer och då hade inte jag ont mer iheller. Tyvärr fick detta hända, har man inte pengar så kan man inte få ett friskt husdjur iheller, tyvärr är världen så pengafixerad!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0