Måndag

Vad tycker ni om min nya design? Visst är den kanske inte så speciell, men den är i alla fall anorlunda (*stavning) från den andra som jag hade innan, headern blev jag faktiskt ganska nöjd med, den vissar det som betyder mest i mitt liv, alltså Willy...som döptes igår och var väldigt tjusig i sin dopklänning. Det gick för övrigt bra, han var väldigt lugn i början, sen blev han trött och somnade och sov igenom alltihopa hehe, men det gick ändå, sen fick han en massa fina doppresenter och om ni vill så kan ni få blid på det han fick, när jag har fått ordning på det hehe =P.

Mycket mer har jag inte att säga...eller jo, det blev en rätt tråkig "efterfest" eftersom Oscars och min släkt inte kan komma överrens, dem kan väl åtminstånde försöka komma överrens när jag och Oscar nu har barn ihopa, vi kommer ju för alltid vara besläktade nu oavsett vad som händer, dem får lära sig att träffas, för jag kommer bara fira Willys födelsedag 1 dag på året och det är den dagen han fyller år, vill då inte folket komma den dagen så skit i det, men det blir inga kakor eller tårta om dem bestämmer sig för att komma en annan dag, men för Willys skull så kan dem väl försöka tycka om varandra! Eller vad tycker ni?

NU har jag inte mer att skriva hehe =).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 21:43:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0