Måndag

Jaha då var det en ny vecka, skoj, eller något liknande, vet inte vad jag ska heja på, veckan eller helgen, får ju inte träffa Oscar ändå så...

Klippte mig igår, håret alltså, blev trött på mitt aslånga hår, det gick ju nästan hela vägen ner till rumpan, nu är det lite längre än axlarna, skönt är det. Willy drog ju mig i håret nästan hela tiden när man hade honom på axlarna och skulle ta ner honom, sen när Oscar skulle krama mig så hängde ju året över ryggen och då drog han också mig i håret, likadant när man låg i sängen och Oscar skulle hålla om mig, då la han sin arm på mitt hår och drog mig i håret, nu blev jag så trött på det så jag klippte av skiten, men det blir skönt att ha kort hår i sommar också så blir man inte lika varm.

Just nu sover Willy, han är väldigt duktig liten kille. Han vaknar klockan 07:00 och vill ha frukost, sen somnar han igen till 09:00/09:30 och när han vaknar då så får han en ny blöja, sen är han vaken och leker lite coh om han inte säger till innan så är det matdags igen klockan 11:30 ungefär, sen ny blöja och efter det somnar man lite igen, måste ju sova middag hehe, sover ungefär till 14:00, sen vill han vara uppe och prata och leka lite igen, sen är det mat igen klockan 16:00 ungefär, sen ny blöja och sen somnar vi en liten stund igen, vaknar vid 18:00 och ska prata lite stunt hehe, sen blir det kvällsmat klockan 20:30, sen blöjbyte och ombyte till pyjamas, sen brukar han somna för natten vid 21:30/22:00, ibland somnar han inte förrän vid 22:30/23:00, men det är inte ofta det händer, sen sover han fram till klockan 07:00 på morgonen, så han sover hela natten =).

Så ser hans "schema" ut, men tiderna varierar ibland från dag till dag, men tiderna brukar vara dem samma, eller ja, dem har varit det nu i 2-3 veckor.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: amanda - 16 år och mamma till yoanna & yoline ♥

är han född den 11/2 mina barn är födda den 10e :D

2011-05-03 @ 14:50:19
URL: http://mammandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0