Onsdag

Vet att jag är dålig på uppdatering, men Willy är vaken största delen av dagarn nu mera så, det blir inte mycket skrivning, plus att jag inte har haft någonting att skriva om, men idag har jag 3 saker att skriva om.

1.
Willy ska nog gå in i en växaperiod igen eftersom han sov 10 timmar inatt, vaknade klockan 8, fick mat, var vaken i en timme, sen somnade igen, vaknade efter någon timme, fick ny blöja, mat och sen somnade han igen klockan 13:00 och sover fortfarande...för se hur länge han sover.

2. Micra beter sig väldigt märkligt, hon klämde magen i morse i nätdörren och sen dess har hon inte vellat äta eller dricka, hon la sig direkt under soffan, låg där i 2,5 timme sen nyss gick hon in i köket och la sig under bordet, hon kunde knappt gå och hennes mage är väldigt spännd, frågade grannen och hon sa att det var dags för Micra att föda när som helst, alltså arbetar Micra sig igenom värkarna nu, jag bäddade en korg till henne och la under bordet och ställde fram en skål vatten till henne, ska kolla hur hon mår om en halvtimme eller så.

3.
Oscar förökte fixa nätdörren igår, men ändå har5 getingsr lyckats hitta in.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0